HAR ALLTID VÆRT GLAD I Å LEGGE PUSLESPILL

DET ER NÅ I MIN ALDER ERSTATTET MED STEINLEGGING. OM FÅ ÅR ER DET MOTSATT,
Da blir steinlegging for tungt, da må jeg pusle på spisebordet med 1000 eller 1500 brikker og et passelig romantisk motiv med vakre landskaper, kanskje
med intrikate steinmønster lagt av skikkelige steinleggere. 
Passerte noen polske sånne i dag nede i gata. De lager et fint mønster og solid for å gå på i mange år. 

Hos meg gjør jeg så godt jeg kan med det jeg har. Benken har funnet en hvileplass og jeg er fornøyd.
Du skjønner hva jeg sier når jeg sier puslespill

Måtte jo utnytte de siste tørre dagene, å gjøre denne jobben i regnvær er ikke gøy. Dette har ventet på meg siden i mai, ikke rart jeg er fornøyd.
Håper at steinenes mange former og farger kommer fram.


Det er mulig at noe må korrigeres, men foreløpig er jeg fornøyd. Benken har en solid og plan plass å stå på, det er godt å sitte der, jeg har gjort alt arbeidet selv fra steinplukking, til å kjøre bort overflødig jord.  Sist men ikke minst der skal vi sitte ikke gå, så slitasjen blir ikke stor. 
For flere innlegg, klikk her.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?