LØRDAGSFORMIDDAGSKOS

EN GOD VANE MED VENNINNER

Jeg er så hektet på kafebesøk, men når det er tid for forsiktighet i matfatet og telling av kalorier, så er ikke det alltid så enkelt. Helt til nå.

Et lite innsmett i veggen, litt bortgjemt, du må ha øynene med deg for å oppdage det.
Eller kanskje du har hørt jungeltelegrafens trommer.

Kalkun til å dø for
Du verden for en smak på salaten jeg fikk, og for en størrelse. Dressingen servert i ei skål ved siden av, slik at jeg selv kunne bestemme mengde.
Strålend!
Baquetten med curry, egg og majones osv, osv, som venninna mi bestillte, var like smakfull og nydelig.

Så full av smak og så mye mat
Vi smakte og på en av smootiene de hadde,  så er det og sagt; smaksbombe!

Det aller beste kom til slutt, når salaten min ble for mye, så fikk jeg jammen resten plassert i en delikat boks som ble med hjem.
Og før jeg fikk tatt bilde av den hjemme var den oppspist til høylydt jubel.
Er det mulig?
Et spisested med sunnhet og personlig service i høysetet. 
Velkommen skal dere være. 


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?