DAG 5 EN AV DE VANSKELIGE

HVA SKAL MAN GJØRE NÅR VENNER INVITERER?

Kremet blomkålsuppe med godt brød til. Varmt og deilig etter en lang fin tur.
Det hører med til livet og ikke tenker jeg å si neitakk til det.
Å bli invitert til bords med gode venner er noe av det beste jeg vet.

Det ble min lunsj i dag. Ellers hadde jeg kanskje laget en suppe selv. Uten mel eller fløte, bare av grønnsaker og kraft. Det er deilig det og.
Du vet, det smakte godt


Middagen besto av kokte renskårete fiskestykker. De serverte jeg med avkokt brokkoli og blomkål. Var litt hard med meg selv da.
Klikk her for diett

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?