DAG 4 MED DIETT

DET BLIR EN VANE, MEN FØRSTE UKA SLITER JEG LITT.
JEG TENKER PÅ MÅLTIDENE SOM SKAL KOMME HELE TIDA.

Jeg startet dagen med min vanlige frokost havregrøten. Det er jo godt med rutiner, så trenger jeg ikke bry meg med det måltidet.

Lunsj
En frisk grønn salat med litt forskjellig grønt etter hva du har og liker.
ikke lurt å ta med både skinke og egg
Jeg trenger litt proteiner og velger et egg. Karbohydratene får du ved å ta ei grov skive uten smør til. Kan og byttes ut med 2-3 ss kikerter.
Hold motet oppe, det er ikke lenge til et mellommåltid

Middag:
220-30 gr kyllingfilet marinert i 1 ss revet ingefær, saft og revet skall av en halv appelsin, 1 ss dijonsennep, 2 fedd hvitløk, 1ss brunsukker.
Stekes under folie 200 C i ca 15-20 min med marinaden.
Serveres med 1 revet gulrot og 1 bit revet agurk. Bruk ris til, men begrens mengden.
Klikk her for å følge med

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?