FISKESUPPE

BLE ETTERHVERT ENIG MED MEG SELV AT DE SOM KOMMER TIL MIDDAG PÅ SØNDAG, DE SKAL FÅ FISKESUPPE

Hvorfor blir aldri fiskesuppe her i huset aldri lik fra gang til gang?
Det er noe som har gått opp for meg etter hvert. Mitt forhold til oppskrifter er litt løsaktig. De brukes bare når det passer meg og da bruker jeg det fra oppskriften som jeg lyster, der og da.

Det er klart at sånt får noen til å fryse på ryggen, spesielt kakebakerne blant oss. 
I de omgivelsene tøyser man ikke med det skrevne ord. Det er nok derfor kakebaking ikke er min sterke side.
Jeg tar noen sjanser, smaker litt og tenker litt og smaker igjen, før jeg skjønner hva som passer.
De fleste av disse har jeg med i fiskesuppa + noen til



Det er jo noe annet når jeg skal kommunisere med dere som leser bloggen og oppskriftene. Har til og med truffet noen som forteller at de med hell bruker noen av dem. Det er hyggelig å høre, slikt blir jeg litt glad av. Men oppskrifta på fiskesuppe finner du et annet sted i bloggen. Bare følg linken.
Bildet er ikke fra egen kjøkkenbenk, men hentet fra Dagbladets sider. 





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?