DE BRUNE PINNENE FØLGER OSS FORTSATT

HVER FERIE ÅRET RUNDT. DISSE KAKENE SOM BEGYNTE SIN KARRIERE HOS MEG I 1971 PÅ JESSHEIM

De har hatt tilhold i mine kakebokser og i vår mager siden da. Det er perioder hvor jeg tenker at jeg er lei disse kakene, men hvis jeg så mye som ymter noe om å utelate dem, da stiger protestene.
Svigermors gamle, japanske Te servise


Det må jo innrømmes at jeg liker dem og at de har gjort mange ettermiddager ekstra hyggelig. Det skulle ikke forundre meg om de har skylda for minst et par av mine ekstra kilo, det vil si jeg er i grunnen helt sikker på det.
Du verden så hyggelig vi har hatt det sammen i årenes løp.
Derfor er det sånn at slike gamle venner får bli. De brune pinnene blir med meg inn i framtiden og.
Oppskriften fins andre søkbare steder på bloggen.
Klikker du her for flere småkaker

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?