DET HAR KANSKJE IKKE VÆRT SÅ MANGE HAGEBILDER PÅ BLOGGEN I ÅR?

DET  ER MYE MULIG DET, VÅREN OG DET STYRET SOM FØLGER MED, KOM LITT BRÅTT PÅ MEG I ÅR.

Det føles som om vinteren akkurat var her og mentalt har jeg ikke vært klar. Allikevel ser jeg jo alt det vakre som våren bringer med seg. Derfor har jeg laget en liten kavalkade. Kos deg, det har jeg gjort.
Midt i et eventyr
Men først må jeg ta med bildene fra turen vår sist onsdag, vi gikk rundt som i et eventyr av skjønnhet.


I Guslandutmarka et sted
Det kan egentlig være det samme hvor vi går, vi vasser i hvitveis, som en vakker drøm. 
Snart kan denne bli suppe. Dette går fort

Opprinnelig en liten pinne tatt fra et annet tre.
Forsytiaen, gyllen og vakker mot husveggen.


Den har aldri vært større
Egentlig så er denne litt sent ute, det er jo vinterrose. Helleborus
Man blir jo i godt humør
De gjemmer seg litt i gresset
Den første av årets magnoliablomster
Skal den overleve noe år til så må det olje til
Klikk her for flere vårbilder

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?