HVA I ALLE DAGER? HVA ER DETTE?

AUGUST KOM MED TEMPERATURFALL, OG REGN.

Hva gjør man da? Når kuldegrøsset treffer meg idet jeg står opp, er det bare ei løsning, se inn i de delene av klesskapene jeg nesten har glemt. Der lå det noen litt fremmedartede klær.

Orker egentlig ikke dette ennå















Kjenner jeg til noe av dette? Har det noe med meg å gjøre? Endel tiendedels sekunder sto faktisk hjernen min helt stille og var uten kontakt med virkeligheten. Trodde jeg hadde kommet i feil skap.

Det er vel bare et signal om hvor fantastisk denne sommeren har vært, jeg har glemt at jeg er norsk og at gensere og varme plagg hører med.

Akkja, det kommer vel tider for dette og.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?