VAR NÅ DET NØDVENDIG?

JA, DET VAR KANSKJE DET, MEN AKKURAT I DAG,  I DENNE VARMEN?

Ja, du kan jo lure, men det er lenge siden det var helt nødvendig og lenge planlagt.

Du kan jo bedømme selv, det bordet var ikke vakkert, heller ikke stolene.Jeg startet pussearbeidet en sen kveld. Tenkte det var kjølig, men nei, svetten silte ganske raskt.

Så var vi igang




Denne fargen er egentlig grønn

Men du vet i denne varmen vi har nå om dagen. Arbeidsstart for malinga var kl 08.00 for å slippe unna den varmeste tida. Etter første strøket måtte støttemannskapene trå til. 
Han overtok stafettpinnen og glad var jeg.


Her kom grønnfargen bedre fram.
Du kan bare gjette hvor glad jeg er over endelig å bli kvitt den slitsomme røde farven. Kan du skjønne at jeg engang syntes den var fin????
Smaken endrer seg jammen fortere enn jeg klarer å følge med.

Spørsmålet blir nå, hva skal jeg ta i neste omgang? Har fått litt blod på tann.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?