SOMMERMATPAKKER MÅ TIL NÅR MAN REISER


VIDERE TIL EI HELG MED STORBYFERIE

Hva skal jeg si: "De kom solte seg og dro"og restene lå igjen under trappa.
Litt forlatt

Først pakket vi en god matpakke.

Halvgjort Jobb
Jeg sier med Knutsen og Ludviksen: "Jeg kan ikke like å spise min mat når den ligger i pakke og ikke på fat."
Wraps som matpakke er noe helt annet. Ingen svett ost og ut klemte tomatskiver eller syltetøy som: "...satt fast på papiret som med vinden fløy."

oppskrift for 2 Wraps

1 pk grove tortillas
1 boks mager cottage cheese
1 avocado
1 vårløk
1-2 skiver serranoskinke, røkelaks eller gravlaks

Dette legger du lagvis på lefsa(tortillaen), så brettes den som en konvolutt. Det pakkes i plast eller aluminiumsfolie og er klart til å ta med. 
Enkelt ikke sant?
Fyllet kan jo varieres i det uendelige, noe for enhver smak.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?