Å FULLFØRE GAMLE JOBBER ER GODT

DET ER DESSVERRE SLIK AT NOEN JOBBER TAR TID

Denne jobbe startet jeg med i mai for to år siden. Ja, det er bare å innrømme, vi er på overtid. Kan jo kanskje finne noen unnskyldninger med mye regn, reise hit og dit, ei klatrerose som vokser, men det har vært litt pinlig. 
Nå derimot, kan jeg vise fram før og etter- bilder. Det er litt deilig.
Åhh, nei slik kan det ikke være.


Slik så det altså ut senest i formiddag, til skam og skjensel. Vi har foretatt en hard beskjæring av klatrerosa, men heldigvis kunne vi beholde noe og allikevel komme til med malerkosten.


Det var bedre tenker jeg

Unntatt forarbeidet, det besto av å beskjære den stakkars klatrerosa og å finne fram det jeg trengte av stiger og maling og maleklær, å så tilslutt ut å kjøpe nye  koster, og så var jeg klar. 
Den malerjobben tok bare ca to timer. 
Sånn går det når fruen eller alt etter dags form og kalt sjefen i huset, gjør jobbene selv. 
Spør du om jeg er fornøyd? Hvis ikke, så burde du det, for jeg er strålende glad for at en jobb som har gnikket på samvittigheten min i et par år, endelig er brakt ut av verden.

klikk her for flere vårbilder

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?