OPPMUNTRING PÅ EN GRÅKALD OG VÅT FEBRUARDAG

JA, SÅ VAR DET SLUTT PÅ VINTEREN I DENNE OMGANG.
Ikke mer snømåking i denne omgang og ikke får vi brukt snøfreseren. Nei, fram med pigger og strøsand, regntøy og støvler.
Er det rart jeg kjenner på å oppmuntre meg selv litt med blomster


Aner ikke hva den heter

Plutselig sto denne orkideen i blomst, du snakker om overraskelse og oppmuntring. Det er jo en første gang for alt, nå har også jeg fått det til. 


Flere farger på geranium er lekkert.



Disse lyser opp i stua, skal ikke ta æren for dem. De har jeg bare båret hjem fra butikken. 
Kanskje jeg klarer å holde dem i livet til det er mulig å sette dem ut og få forlenget gleden til i sommer? Vel vært å forsøke.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?