4 SØNDAG I ADVENT OG HVA SKJER I STUA MI?

 JO, ADVENTSTIDA STILTRER SEG SAKTE UT OG JULA PRØVER Å FINNE FOTFESTE


Og jeg i gang med et av årets store feiringer. Den første jul helt på egen hånd.
Vel, selve jula skal jeg jo være sammen med familien, men jeg vil jo ha litt jul her hvor jeg bor og, du vet litt før og litt etter.
Når man som jeg har jula som et høydepunkt i året, så legger man jo litt arbeid i den. Slikt som organisering, pynting og ellers faste oppgaver som erfaringen sier gir meg julestemning. 
Her i min nye tilværelse så er det jo ikke alt som er som før. Men jeg prøver, og for første gang i mitt liv har jeg kjøpt juletre og fått det på plass i juletrefoten. Utløste en smule lykkefølelse.

Selvgjort er velgjort heter et gammelt ordtak. En bra start synes jeg selv. Vi får se hvordan det utvikler seg fram til lillejulaften.

Selvsagt må det en tepause til, litt avislesing midt i rotet. Akkurat nåføles det hele overkommelig og jeg holder humøret oppe.

Klikk her for tidligere juler.

Kommentarer

  1. Wynn Las Vegas and Encore - JtmHub
    A 포천 출장샵 full review of Wynn Las Vegas and Encore. and Encore is definitely 군포 출장마사지 the 태백 출장마사지 most recognizable 정읍 출장샵 of all kadangpintar luxury hotels in Las Vegas.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

KALVESTEK I LEIRGRYTA