DETTE ER INGEN APRILSNARR

VÅREN ER VIRKELIG HER.

Javel, jeg vet jo at april kan være lunefull, men jeg velger å se helt bort fra det.
Det er deilig å bare kunne hygge seg med det man ser foran seg. Fnt å bare nyte det jeg ser, la all katastrofetenknig fare, være litt happy go lucy og tenke "blir det nattefrost, så blir det det."
Det er jo og en trøst at plantene som stikker hodet fram på denne tida er ganske hardføre.


Fantastisk med hvitveis i hagen i april
Det som for 4-5 år siden var en bitte liten rot med hvitveis, er nå blitt et teppe under min eneste tuja. Gjett om de gleder meg nå i april.



Legg til bildetekst


Disse to er fraktet hjem fra et planteutsalg. Litt pjusk i regnværet forledendag, men de er klare til innsats.
Blogg innlegg om vårhagen fra tidligere år fins her



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?