MINE FEM FAVORITTMIDDAGER

DU HAR DET KANSKJE OG SLIK, NOEN MIDDAGER KOMMER IGJEN OG IGJEN.

Det er som om de har satt seg fast i tankemønstret mitt. En annen mulighet er ganske enkelt at det er det man liker best å spise og å lage.

De som står aller høyest på min liste er:
  1. Ferskt kjøtt med grønnsakssuppe og sursøt saus. Klikk her for oppskriften.
Det ser kanskje litt rotete ut

2. Appelsinmarinert kylling. Oppskriften fins her
Her er råvarene, klar for dyst

3.Andebryst med rødløkkompott.  Oppskrift fins her.
Jeg får matlyst av dette...
4. Langtidsstekt lammeknoke. Oppskrift finner du her
Trygt i den sorte gryte(røde)
5. Lutefisk med ertestuing og bacon . Oppskriften finner du her.
Vi gleder oss til fortsettelsen
Vel, her har du lista mi. Hvis jeg tenker meg om så har jeg flere lister over mat jeg liker. Det får bli en annen gang.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?