TURLIVETS GLEDER

TURER ER IKKE BARE NØDVENDIGE, DE ER OGSÅ HYGGELIGE.

Nå har jeg skaffet meg et opplegg som går slik: 
Treningsstudio mandag, Bøkeskogen tirsdag, Kyststien onsdag, Bøkeskogen torsdag, da er jeg veldig sliten og går kanskje på treningssenteret for rolige strekkøvelser. Dette er planen og noen uker så klarer jeg hele programmet.
Litt slitne de og? Klar for sommerferie?

I dag var det jo så varmt og godt at det gjorde turen ekstra deilig. Det var til og med litt for varmt for både pannebånd, vanter og tursko. Neste tur går jeg nok i de gode, gamle joggeskoene mine.

Når jeg snakker om tur, så tenker du kanskje trening, kondisjon og fysisk fostring?
Tja..men den faktoren gjør dette programmet mulig å gjennomføre for meg, er de gode turvenninnene jeg har. 
Hyggelige og vennskapelige(andpustne) samtaler med flotte damer med livsvisdom i sekken. Det gjør at jeg møter opp til tur så ofte jeg kan. 
Når jeg er overlatt til meg selv blir det gjerne så som så med turene.

Konklusjonen er klar, jeg er avhengig av vennene mine og strålende glad for at de finnes.
Tur er så mye mer enn andpustne og svette motbakker.
Klikk her for å fortsette på tur

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?