SMÅKAKER HAR JEG IKKE NOE HELL MED

DET MÅ OFTE FLERE FORSØK TIL FØR DE BLIR OK

Eller kanskje jeg har for store ambisjoner? denne gangen så jeg en kokk på tv som laget snertne, småkaker i søte små former. Det hele kunne ligne på gode, gammeldagse sandkaker, men smaken og bruken skulle være som en pai der fyllet var søtt og godt. 
Så langt kom det aldri hos meg.


Det triste resultatet
De hadde forresten en utrolig god smak. Kom kanskje av alt sukkeret og smøret.....

Deigen kunne jo ikke kastes, så det ble noen riktig søte, velsmakende ..tja hva de nå enn er.
Tror ikke den oppskrifta var helt riktig. Jeg skrev den jo ned fra et tv-program.  I full fart mens kokken snakket. Det var nok noe jeg hadde misforstått.
Tror heller jeg går tilbake gode, gamle havrekjeks

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?