JUICE, HJEMMELAGET OG KJEMPESUNN

NÅR VI ER IGANG MED SUNNE DRIKKEVANER, SÅ KAN JO JUICE VÆRE ET ALTERNATIV.

Det som gjør det litt vanskelig er at man må ha en juicepresser. Kanskje du har det allerede og er godt rustet. Da er det jo ingen sak, det er bare å sette igang. Jeg har ikke det, og har brukt litt tid på å tenke ut hvordan jeg skal få ferskpresset juice uten å kjøpe flere elektriske dingser som tar opp plassen.
Er kanskje heller ikke kommet til en konklusjon, men jeg har (med hell )  kjørt alle disse grønnsakene i hurtigmikser, helt dem over i en sil og drukket sluttresultatet. Kanskje ikke optimalt, men jeg tar gjerne imot tips i kommentarfeltet.



Vibrerende grønt og sunt

Oppskrift
1 god neve grønnkål
1 grønt eple
1/3 sitron
3 cm ingefær
1/2 stangselleri
1 -2 små biter annanas


Skål!

Noe annet å drikke? Klikk her

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?