DET ER TIDEN FOR REVY

DA TAR OGSÅ JEG EN LITEN ÅRSKAVALKADE

Hva husker jeg fra 2013 og hva er verdt å huske? Nyttårskalkunen fra fjoråret, eller dietten jeg jobbet med i februar?
Nei egentlig ikke, turen til Nederland og turen til Frankrike på vårparten var minneverdig. Der sto jeg under den vakreste Wisteria(blåregn) jeg har sett. Selvsagt tom for batteri på kamera, men med hjelp av venner fikk jeg tatt bilder. De kan selvsagt ikke gjengi hele den uterestauranten som var dekket av blomster. Ennå et eksempel på at bildene ikke kan yter virkeligheten rettferdighet. 

Wisrweia el.Blåregn i Frankrike
Flotte turminner med turvenniner har jeg og hatt i 2013



et vakker oretre



Stavern, kommandantboligen og en ask


Vi har gått vår og høst, vi har funnet ramsløk og vakre trær, vi har blitt nesten bortblåst
Det var både vått kaldt og vindfullt

Og vi har hatt noen fine badedager langt utover normal badesesong.
Sangerkveldene på hytta hos Turid er og minneverdige...
Til den lyse morgen, blir vi aldri voksne???
Nei, gudskjelov
Vestfoldnaturen i full prakt året rundt:
Vakkert, vakkert
Er det rart vi kommer tilbaker gang etter gang?
Utsikt høsten -13
Det er nok av naturskjønnhet å ta av, men jeg har opplevd andre ting og. I sommer hadde Halle mølle plass til små private entreprenører og en søndag der sto vi der.
Appelsinmarmelade og aprikospuree






En liten stille nytelse 11 aug


Så var det, tross en fin sommer, noen overraskelser.


Med bulder og brak 12 aug, Hagl

Så tenker jeg å være ferdig med tilbakeblikk, nå ser vi fram til det flotte året 2014. Et Godt nytt år til dere alle.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?