DE MISLYKKEDE SMÅKAKENE

DET BEGYNTE SÅ BRA, SOM DET ALLTID GJØR.

Ei oppskrift som ser lovende ut, den har jeg kanskje til og med prøvd før.
For forandringens skyld så finner jeg på noe som jeg ikke har prøvd før. Jeg hakker sjokolade, Dajm og blander i deigen....
Det er bare å kna den sammen.
Fremdeles er alt greit. 

Se så fin pølse jeg fikk.
Den var kanskje litt i største laget, men den hever seg jo ikke noe.
Jeg var fornøyd

Det var ingen varselsklokke som ringte.

180-200 C i 8 til 12 min, men etter 5 min steketid brer det seg en brent sjokoladelukt i kjøkkenet, det er ingen god lukt.
Ikke engang smaken var god



Total fiasko med andre ord.
Vil du virkelig ha oppskriften??

200 gr smør røres mykt med 100 gr sukker, 1 eggeplomme røres inn og 100 gr hakket Dajmsjokolade blandes i. 300 gr hv mel eltes og klemmes inn, form til ei pølse og skjær 1/2 cm tykke skiver og legg på papir på plate. 
Stekes på 180-200 C i 8-12 min.
Værsågod nå er det din tur.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?