ALLE ANDRE HAR KANSKJE GLEMT DET,

MEN HER I HAGEN BLE DET ET SOMMERPROSJEKT SOM MERKES.

Jeg snakker om den utbyggingen som kom litt bakpå meg. Som startet før varmen kom i juli.
Snekkeren i fam hadde tenkt og tenkt, kanskje til og med sagt noen ord. Da prosjektet startet ble jeg litt overrasket, men den følelsen ble fort borte og forventningen overtok. Bare se her. Godt å ha en "handyman" under eget tak.
Grunnarbeidet
Det ligger mange gode gjenbrukstanker bak dette. Men ordentlig blir det, og plantene mine lider ingen nød

Gulvet er snart på plass
Nesten sånn at man tenker, trenger hagemøblene et så fint vinteropplag?

Taket er under oppføring

Hva heter den festen man har når taket er ferdig? 
Sunnmøringen vil ikke forstyrres og nordlendingen vil ha det morsomt. Har vi rosa sprudlevin eller har vi det ikke? Var det mønsåslag? Eller det østnorske kranselag? (Litt begravelse over det??)
Hva heter det når byggherren ikke feiret det? Er det noen som vet det?
For det ferdige prosjektet klikk her. Flere prosjekter? Klikk her.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?