DET ER SOMMERLIGE AKTIVITETER FOR ALLE HER

DET ER FORBLØFFENDE HVOR MYE VARIASJON DENNE FAMILIEN VISER.

Ikke bare høy partyfaktor.

Skjønt jeg har prøvd å bidra til at stemplet aktivitetsleir skulle dempes litt, men med svinnende autoritet skjønner jeg at et mangfold må få utfolde seg.

Det er bare å se på denne bildeserien så skjønner du hva jeg mener.Herman liker ikke pølser.

"When in Rome, do as the Romans"
Fra de som leker at de er ute i villmarka(når som helst).
Gamle og nye speidere i skjønn forening


Via treningsglede.


Sjekk det blå inne i der, trening


Til han som driver et før omtalt, rive, røske, bende og bryte-prosjekt.
Av godseieren omtalt som rive gammel skitt og få nytt og ordentlig på plass. 
Ser ikke bra ut...
                        
Jeg er (fra litt avstand) litt engstelig og forventningsfull og forsøksvis oppmuntrende, dette kan jo bli bra. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?