SKREMMENDE SPØR DU MEG

DA GODSEIEREN FORDYPER SEG I VÅRE MØRKESTE OG MEST BORTGJEMTE HEMMELIGE KROKER OG BESLUTTET Å AVSLØRE DEM FOR HELE VERDEN.




mye rot er fjernet

JEG MENER AT SKIKKEN MED Å SENDE NABOVARSEL ER EN GOD OG INNEARBEID SKIKK SOM MAN IKKE SKAL KASTE PÅ BÅTEN SLIK UTEN VIDERE. SELV IKKE I NÆRE RELASJONER, SPESIELT IKKE I NÆRE RELASJONER.

Er litt usikker på om han tenkte på det da han satte igang. 
Joda, jeg har hørt noen spredte og (trodde jeg)luftig planer om eeeee...tja, hva det nå enn skal bli. 
Håper på et nytt skjul for hagemøblene, men som sagt nabovarsel med greie plantegninger foreligger ikke.

Så er det blomstene mine! Går dette bra? 
Hva skal en kvinne ta seg til når mannen i huset røsker og river, bryter og bender.
Skremmende, jeg sa jo det. Overgangen blir litt stor. 
Jeg tenker å se på dette på litt avstand og komme tilbake med statusoppdateringer. 
Oppdatering her

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?