MAGERT MELLOMMÅLTID

DET ER JO IKKE AKKURAT "FINE DINING"

Bare for å minne om at innimellom bør det komme et og annet lettfordøyelig, kalorifattig, karbolavt og fettfritt alternativ.(Ganske ofte faktisk)

Dette måltidet utmerker seg ikke med spennende smak, innviklede forberedelser eller høy grad av kompetanse.
Det er slik de fleste av de daglige stikkeimunnenforåbekjempesultmåltider er.
Antagelig som de fleste måltider i de fleste menneskers liv er.

Bare for å minne om at det diettregimet jeg startet i februar ikke er kastet på båten. Det lever sitt lavmælte liv og har til min glede kostet meg 5 kg siden da.
Jeg har funnet fram til noen måltider som har hjulpet meg. Til å endre litt på levemåten, så diett er kanskje et feil ord.

Du tenker kanskje helt annerledes, og finner det som passer deg.




Den fine asjetten er gammel
 Hva er nå dette da? Jo i all enkelhet to riskaker(uten salt), agurkskiver med cottage cheese og ramsløk på toppen. Det var det måltidet.
Noen ganger bruker jeg epler eller appelsin som smaksforsterker til den ellers smakløse riskaka. Det metter ganske godt.
Det smaker ikke vondt, men lite.
Bare et lite tips i hverdagen for den som vil ha.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?