DET FØRSTE FORSØKET PÅ

VÅRARBEID I HAGEN

Ja, jeg vet ikke om jeg har opplevd å starte våronna så sent, helt siden jeg havnet her på Vestfoldraet. Bare så det er sagt, her er fremdeles svarte, ekle, gjenstridige snøklatter i krokene. Telen er kanskje ikke til Kina, men den er der, ganske ettertykkelig.
Allikevel kunne jeg ikke styre meg, men hentet fram beskjærings-saksa og klipte og ryddet i ripsbusken.

Det var virkelig nødvendig, og veldig godt for sjela mi å få komme ut i frisk luft og jobbe litt.


For et reir...


Etter en halvtimes jobb; ser det noe bedre ut tro? Er ikke sikker. 
Hvis du lurer, den grønne pinnen er ennå frosset fast. 




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?