MIN SENESTE KULTUROPPLEVELSE

DET ER DET FASTE JULEAVSLUTNINGA TIL KORET MITT



De av dere som leser bloggen min fast har nok fått med seg at i hjertet mitt bor et kor som heter Bel Canto.
Et damekor med all den sangglede, skikkelighet og sunn galskap som skal til.
Etter mange år i det koret er det vanskelig å se for seg livet uten.
Som alle andre grupper med respekt for seg selv, så møtes man og sier takk for en godt gjennomført jobb og nyte en form for belønning, et godt måltid rundt bordet i gode venners lag når julen nærmer seg.
Med et utrolig høyt lydnivå(men vakkert, vi snakker jo Bel Canto)


Flotte damer
Slik ser de ut i offisielle sammenhenger.
Eller slik

San Carlo al Corsa i Roma.
Konsentrasjonen er på topp
Hva skjer med damer når loddbøkene kommer fram?

Tror vi er midt i loddsalget
Gevinstene er delt ut, den greske maten fortært, dessert og kaffe satt til livs.
I 2017 skal nemlig koret til Hellas. Vi sang som avslutning på kvelden og.
Klikk her for mer


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?