DEN SISTE RUNDEN MED UGRESSLUKING I STOR STIL

SAMMENFALT MED OG DEN EVIGE SNEGLEPLUKKINGA

Dess mer jeg løftet på ugress planter i mørke kroker av hagen, jo flere snegler fant jeg.
Det var ingen deilig og frydefull jobb, regnværet de foregående dagene har gitt supre forhold til dem som liker varme og fukt. Det ser ut til at snegler med hus har blitt mange flere enn jeg kan huske å ha sett før.
Uansett, den harde våronna regner jeg nå med er over, og det blir litt mer av hverdagens luking og rydding som egentlig er mer hyggelig enn strevsomt.
Vi er klar for sommer
Vi er nå over idet stadiet at det bare er kos og hygge.







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?