ER JEG EGENTLIG EN HANDY-WOMAN?

TJA, ÅNDEN ER VILLIG, MEN KJØDET ER SKRØPELIG.

Et uttrykk som er dekkende for meg og min innsats  på den arenaen. 

Noe klarer jeg jo ganske bra. Å pusse og å male ei dør eller to er jo innenfor rekkevidde. Innsatsviljen er det heller ikke noe i veien med. Resultatet kan bli en fin nyrestaurert kommode i ny og ne, eller ei oppskrapt dør som får et nytt liv. Ikke dårlig det.


Grunnarbeidet pågår

På ei nymalt skapdør må det og en ny dør knott. Det hører med til den artige delen av jobben.

En søt liten nobb

Problemet blir ofte at man får blod på tann og tenker at nå kan jeg klare det ene etter det andre. 
Eller kanskje noen andre tenker sånn. "ja, men det gikk jo bra, hun tar sikker vinduene i hele huset". Vil jeg det? Nei, det får jeg tenke på.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?