DET VAR DETTE HAGEPROSJEKTET DA,

DU HUSKER KANSKJE DET?


Det har tatt sin tid og vi venter ennå i spenning på feks. takplater.
Det er nymalt og lekkert, en studie i diskresjon. Nesten usynlig spør du meg.
I skumringen en kveld
Det mangler takplater, og all mulig fiklearbeid innvendig, som jeg nesten ikke klarer å høre om engang, det får hjernen min til å riste. Det skal jo være tett mot elementenes krefter utover høsten og vinteren.

Det er godt vi er forskjellig, sier nå jeg. Jeg har nok med å orden med en ny matrett i ny og ne, eller grave litt i jorda, eller lese ei ny bok, eller synge i kor, osv, osv


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?