NYTT UTSTYR

DET ER IKKE SÅ DUMT AV OG TIL
Du vet det hender at man går lei. Det er ikke sikkert at det er noen god grunn til det. Bare man rett og slett kjenner at det er på tide med noe nytt.
Det var den følelsen jeg satt med etterhvert når jeg skulle fotografere de forskjellige matrettene til denne siden. Det var de samme gamle, hvite tallerknene, eller noen andre gamle med litt gull osv osv.
Da dukket en god ide opp i mitt øre. Ei kusine foreslo å gå på bruktbutikk for å fornye meg. Det var jo genialt. Jeg trenger altså ikke å bruke en formue på nytt servise, men kan glad og fornøyd kjøpe en og en av forskjellig slag, til en slikk og ingenting.
En tier for hver

God kvalitet fikk jeg og tak i, er det noen sak. Nå ble jeg glad. Kanskje jeg skal samle på uklike tallerkner? Har jeg nok i alle skap? Javel da , men det kunne vært morsomt.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?