HAGEN VÅR

DER HAR VINTERENS HERJINGER SATT SPOR.
Løkplantene trives og er i blomstring, men det er verre med de litt sartere vesnene jeg har satset på. Nå tenker jeg i denne omgang på roser.

Kontraster
Av de 15 forskjellige rosene jeg hadde i hagen, så ser det nå ut til at to har overlevd og at jeg må tenke helt nytt på flere steder i hagen.
Tristest er det med Austin-rosene som duftet så deilig.  Dem kommer jeg til å savne.
Du vet at roser kan ikke plantes der det har stått roser før, i alle fall ikke på mange år. Det skjer noe med jorda.
Dette kommer til å bli dyrt.
klikk her for vårbilder fra andre år.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?