UTE ER DET BLITT KALDERE

HØSTEN HAR SATT SITT PREG I HAGE OG NATUREN ELLERS.

Det er kommet til den perioden da planter som skal overvintre må taes inn. Hos meg er det stuelønnen som er dronninga hver høst. Enten den står ute ennå og pynter ved inngangen, eller etter at den har kommet inn for å forberede vinterhvile.
Jeg lar meg fasinere hvert år av denne vakre og skjeldne planten.  Det er 8-9 år siden jeg kjøpte den og fremdeles er jeg like spent hver vår om den har overvintret, og hvert år blir den slik.  Dryssende full av små lekre klokker og over 2 m høy. Det er ikke dårlig for en som starter hver vår med å være en tørr stokk.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?