HVORDAN FUNGERER EGENTLIG SINGELLIVET?

HVOR MYE FRA TIDLIGERE LIV OG VANER OVERLEVDE? 


Det er mulig at noen spekulerer litt over disse spørsmålene, eller kanskje ikke.


Hvordan det nå enn er, så kommer jeg til å avsløre noen av disse mysteriene litt etter litt gjennom disse dagboksnotatene/Bloggen.


Det kommer selvsagt til å bli endringer. Nye interessefelt, vel egentlig gamle, men nye på disse sidene.


Javel, ikke så spennende, men det er det jeg har å tilby. Selvsagt ispedd litt matlaging og påfølgende oppskrifter. 


Det første jeg skal ta tak i er fredag og mine fredagsritualer. Ha det med engang klart, der blir det ikke mange endringer. 

Selvsagt er stedet endret, antallet frammøtte er endret, målet med dette kickoffet før helga er også annerledes. La meg bare innrømme det, kosen er og 
annerledes, ikke mindre. 

Foreløpig er det lyst nå når jeg tar min aperitifè, men det er en utmerket plass å kose seg når mørket faller på. I de myke, mørke augustkveldene er dette et utmerket sted for  kos og hygge. Enten man er i sitt eget selskap eller det dukker opp flere, her er  muligheter for utvidelse hvis behovet melder seg.


Til aperitifèn gikk jeg tilbake i gamle oppskrifter og fant en som het Laks tatiki. Den forminsket og tilpasset jeg, og skulle du ha sett, det smakte like god som før.

Hva drakk jeg tror du? Jo, en enkel frisk Italiensk hvitvin Lamberti, Pinot grigio. Gikk like fint til fisken som til kyllinglåret som kom etterpå med honning og rosmarin.

Klikk her hvis du ble nysgjerrig på fisken.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?