DEN SINGLE TILVÆRELSEN HAR NOEN FRISTELSER


VEL, KANSKJE FÆRRE MED ÅRENE SOM RULLER PÅ

Allikevel, enkelte ting endres lite. Behovet for mat er ikke mulig å overse. For sånne som meg er det heller ikke nok med ei brødskive i ny og ne.
Sommervarmen gjør spørsmålet om mat og matlaging gjenstand for uro og irritasjon. 
Så serjeg  alle tilbudene om deilig mat som du bare kan hente rett borti gata her. Bare siste uka har to nye dukket opp. Fristende og ganske lett å la seg lure av når lysten på kjøkkentjeneste er på et lavmål.


Dette er bare litt av tilbudet som fins 

Du lurer kanskje på hva jeg valgte, eller om jeg valgte noe som helst?
Åjoda, det innrømmer jeg glatt, de er prøvd hver og en av dem. 
Så nå tenker jeg som så, been there, done that. Et fin engelsk uttrykk som fort og gæli kan oversettes med, ferdig snakka. 

Det kommer ikke til å skje hver måned heretter. Så godt er det ikke, dessuten så har jeg jo en snev av muligheter til å lage gode smaker ved kjøkkenbenken selv.
Det som kanskje må konkluderes med er at fristelsene er der, jeg ser dem nok, men de får meg ikke ut av vater.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?