EN OPPSTART I HAGEN

EN LITEN RUNDTUR I EN VINTERSLITEN OG ROTETE HAGE, AVSLØRER SMÅ SKATTER

Denne gangen plukket jeg blomstene frimodig og plasserte dem i en liten vase på bordet. De damene som skulle sitte rundt dette bordet senere samme kveld kunne ikke se på blomstene i sine naturlige omgivelser i den mørke kvelden.

Det er jo ikke noe dårlig altermativ å ha dem på spisebordet.
En liten, men vakker bordpynt
Du vet, jeg kan jo ikke klare meg med bare et bilde av disse skjønnhetene




Fra forskjellige vinkler 
Denne dagen var jeg en tur på et av de planteutsalgene her i nærheten. Det skal jo være pyntet på trappa og når det kommer gjester. Stemorsblomster er mitt valg på denne årstiden. Våren er fremdeles skjør, og kong vinter kan ennå slå tilbake med ei frostnatt eller to. Da er påskeliljer og stemorsblomster et trygt valg.
Heldigvis ble det noen til overs da trappa var pyntet. De kom inn i stua og fikk plass nede i en glassbolle
Er litt forelsket i disse fargene

Dette ble jeg fornøyd med, stemorsblomster pynter godt opp i stua og. Mistenker at det kan komme til å komme fler vår og hagebilder etterhvert.

Klikk her for flere hagebilder.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?