FLERE TRÆR

DE TREKKER ALLTID BLIKKET MITT

Midt i byen, rett ved en parkeringsplass, står dette praktfulle eiketreet. 

Hvem skulle tro at et tre trives her?
Det hjelper selvsagt at det står inne i en stille, beskyttet hage. Der står det trygt og sprer hele den mektige kronen utover.
På vei til nærbutikken der jeg er et par ganger i uka, der står dette vakre treet. Hver gang klarer dette store treet å fange min oppmerksomhet. Det er som en stor, stillferdig tilstedeværelse rett utenfor synsvidde som jeg må rette blikket mot.

Hmm, er det bare meg som har det sånn? må nok innrømme at det er litt sprøtt.

Klikk her for flere innlegg.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?