PÅSKEMAT ER JO EGG, MEN APPELSIN KOMMER VEL PÅ EN GOD ANDREPLASS

NÅ HAR JEG IKKE TENKT Å UTELATE DET VIKTIGE PÅSKELAMMET, INGEN SKAL BLI GLEMT

Hva er så mine egne favoritter? Det er kanskje et overflødig spørsmål. En rask gjennomgang i oppskriftene mine så ser man nok at kylling og lam konkurrerer om førsteprisen.
Palmesøndag ble feiret med gjester rundt bordet og hva tror du sto på bordet?
Jo, selvsagt kylling marinert i appelsin.


Gylden som sola i april

Det er jo blitt tradisjon etter hvert, minst 1 gang i påsken må denne blandingen av kylling og appelsin komme på bordet.
Oppskriften finner du hvis du klikker her

Dette var deilig


Hva spiste vi så til dessert? Appelsiner? Nei, nei , så enkelt gjør jeg det ikke. En appelsinfromasj derimot, det serverte jeg.


Dette var et måltid som har vørt servert før, et av de måltidene som alltid havner på spisebordet hos oss. Kan kanskje kort si at det er en av våre favoritter.
Anbefales så kos deg med dette du og.

Klikk her for å finne den oppskriften


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?