SOMMERENS DRAMATIKK

Sommeren har vært helt fantastisk i år. På slutten av 60-tallet opplevde jeg noe jeg kan sammenligne med. Min første sommer på Østlandet og da var det og første gangen jeg hørte og så disse fantastiske lyn og tordenværene. 

Med dem følger og utrolige skyformasjoner. De er så vakre og så dramatiske. Man kan nesten glemme at det ikke er helt ufarlig og ikke komme seg i sikkerhet før det braker løs.


Utover Breiviksfjorden
Disse bildene ble tatt søndag 04.08 13., fra en veranda oppe i en bakke over Porsgrunn.
Det er ganske flott å se naturen i storform.


Dette bildet er mer vestover.
Fantastisk utsikt og himmeldrama den dagen.
Det regnet som kom i etterkant av lys og lydshowet til vårherre, det var og spektakulært.
Det artige er at dette har vi hatt mange ganger i løpet av varmeperioden.
Det var bare den ene gangen jeg fikk tatt bilde.





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?