HAGERAPPORT

ENDELIG KOM DET EN SYKKEL INN I MITT LIV IGJEN

De merkeligste ting skjer. En tilsynelatende vanlig, varm og trivelig, sensommer lørdag. Da hadde jeg den endelig. En drøm som gikk i oppfyllelse.
Fra det øyeblikket jeg så den annonsen, så visste jeg at der var min sykkel.


Som et skadet vesen

Det er ikke lang avstand fra tanke til handling hos meg, enkelte har hevdet at mange handlinger ikke er innom tanken i det hele tatt, men alle har jo krav på sin mening. 
Faktum er at annonsen ble lest som et svar på drømmen, sykkelen ble kjøpt og her ligger den.


 Du verden 

Se så fin den er. Nå skal bare dekkene pumpes og så skal setet reguleres og så må den prøvekjøres. Bingo! Jeg er klar. 




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?