DET BLIR MYE FISK

SÅNN ER DET NÅR JEG SER MEG OM ETTER MAGER, SUNN MAT

Dette er seifileter, ca3-400 gr, nok til to.
Lagt på ei seng av hakket fenikkel og løk.

Over har jeg salt, pepper og en dæsj sitron.
Rett inn i forvarmet stekovn 180C i 15-20 min. Hvis man ikke teller kalotrrier så kan en helle over en skvett creme fraich rørt sammen med et egg.
Ikke bruk sitron sammen med melkemat. Den skiller seg ganske lett. 
Avslutt med litt brødrasp. En lekker liten fiskerett uten mange fiksfakserier.

Idag derimot dekker jeg med folie og serverer med revne gulrøttet et revet eple og poteter



Legg til bildetekst

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?