HAGEN HAR HELT OVERTATT

ALLE MINE TANKER,  ALL MIN ENERGI OG ALL MIN INTERESSSE

Det går nå bare i en retning: HAGESTELL

Jeg vil så gjerne bli ferdig for å sette meg ned å hygge meg når jobben er gjort.

Det dukker opp noe min far sa da noen roste hans arbeid og resultatene av det. "Jeg jobber så hardt fordi jeg egentlig er veldig makelig anlagt og vil få unna jobben slik at jeg kan kose meg"
Det er noe i det der som er fullt forståelig for meg.
Det er forresten alltid noe å hygge seg med i hagen,
Tulipaner 1. mai 2012

Peoner 1. mai 2012


Kanskje jeg lager en føljeetong av peonene mine? Får se.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?