FYLT AVOCADO TIL FORRETT

VEL IKKE BARE FORRETT, MEN UANSETT NÅR DU HAR LYST PÅ NOE ENKELT OG SMAKFULLT


Midt i den vanlige dagligvarebutikken min handlingen min, så sto der ei dame med noe jeg hadde bruk for, en strålende idê til forrett. Men å finne den  på en stand midt i butikken der jeg handler, var litt uventet. Damen reklamerte selvsagt for et produkt. Må bare si, jeg kjøpte ikke Lobnobs, men tok ideen med hjem.
Lobnobs heter det



















Oppskrift

FYLT AVOCADO
Del en godt moden avokado, ta ut stenen og fruktkjøttet.
Mos det med hvitløk og lettrømme eller crème fraish.
Fyll dette opp i skallet, legg enten scampi eller røkt laks eller lobnobs oppå. 
Pynt med en majonesklatt med litt sitron i og en dill kvast.
Super enkelt, super raskt og super godt.

Ser helt klart en for meg også å servere dette til en spesiell kveldsmat her i huset. Kanskje en lunsj og?
Klikk her for å komme videre.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?