BUTTERDEIG IGJEN

DENNE GANGEN MED DET ENKLE FYLLET,


Klemt sammen med gaffel
















men det er utformingen jeg vil rette oppmertsomheten mot. Tror faktisk at jeg tidligere har skrevet noe lettere halleluja aktig om hvor lettvint dette kan gjøres.
Kan det tilgies at jeg er i utvikling og finner fornyede og forbedrede metoder?
Nå er budskaper slik: Kjevle ut slik at de beholder fasongen. En plate som gir 3x2 er bra!!
Legg på det fyllet du har valgt deg, brett dobbel og klem sammen med gaffel.
Nå først kommer egget til sin rett; du pensler og setter i stekeovn 200 C i ca 10-12 min. i allefallt til der er fin gyllen farge. 


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?