KORBEVEGELSEN I MITT HJERTE

RETT FRA EN FANTASTISK, EUROPEISK  KORGALLA I GØTEBORG
Sammen med tillitsvalgte fra hele landet har jeg tilbragt ei helg i det store svenske utland for å bli inspirert og oppløftet. Og gjett om vi ble. En magisk kveld lørdag, med Europeiske kor som holdt en fantastisk standard. Med en stemning i den store arenaen som vi bare kunne la oss rive med av. En opplevelse for livet. 
Nå har jeg ennå ikke sagt noe om hvordan det er å reise på turer som staben i NK som tilrettelegger og planlegger slik at vi har ingen bekymriger annet en å få servering i baren utpå kvelden. Dere skjønner bare ubetydeligheter.
Ei heller har jeg nevnt de flotte folka som driver distriktene rundt i det ganske land. Skulle gjerne hatt med flere av dem.
Danmark vant, men i våre hjerter er Volve Vocale fra Bergen.

Heia Danmark!!! 😀🎶🌺 Fantastisk kveld i Gøteborg i går! Vokal Line gikk av med seieren! Gratulerer 🎉

Om dette nettstedet
YOUTUBE.COM
Denmark’s Vocal Line has won the 2nd Eurovision Choir competition held in Gothenburg, Sweden on Saturday 3 August. The event saw amateur choirs from 10 diffe...
På NRK sine sider kan du se sendingen som gikk lørdagskbveld kl 22.40
Mer fra korverdenen ? Klikk her.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?