SKILLEVEIER I LIVET

AVSKJED OG AVSLUTNING

Det er av de vanskeligste ting vi mennesker gjør.

Sangerlivet mitt er over og svært mange minner og svært mange opplevelser sitter som små gylne nuggets i mitt halsekjede.

Har det vært noe negativt, så kan ikke jeg huske det.

Å få være med i et kor av den kvalitet Bel canto er, er berikende.
Hva jeg har lært og hvordan jeg utviklet meg , det vet bare jeg, men en ting er klart kommer det et liv etter dette så skal jeg være sanger da og.
Kulturpris i Hjertnes 2012
 Jeg er takknemlig.

Kommentarer

  1. Kjære Anne-Grethe, jeg må bare få si at jeg savner ditt gode humør, din positive fremtreden og dine meninger i koret. Og ikke minst din smittende latter. Ønsker deg en flott sommer. Hilsen Inger Færvik

    SvarSlett
  2. Takk for sist. Er litt uvant med å få kommentarer på bloggsidene mine, så det har tatt litt tid før jeg oppdaget at du har vært her. Du får ta meg på alvor og stikke innom når du har tid.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?