RATTATOILLE


Her var tilbehøret kylling
ELLER SOM JEG SIER, DEN MEST LETTVINTE OG MEST SMAKFULLE GRØNNSAKSFORMA JEG VET OM

Vi bruker den veldig ofte, sqash, tomater, broccoli og purre. 

Masse god grønnsakskraft, saftig og smakfullt.
Leter du etter tyggemotstand? Nei, nei, nei det fins ikke her.
Her er det brød klar til å bli med
Oppskrift for 4 pers.
1 squash
2-3 tomater
1/2 brokkoli

4-5 cm purre
Salt/hvitpepper
Korianderfrø

Kutt alt i passe biter, dryss over litt knuste korianderfrø eller timian eller bare salt og hvit pepper og ei ss rapsolje.
Legges i ildfast gryte med lokk, inn i stekeovnen 180 C i 20-30 min. Noen ganger kutter jeg poteter i båter og lar dem være med på morroa. Det smaker forbasket godt


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?