BURSDAGER ER LIKE HYGGELIG ÅR ETTER ÅR

DET HAR ALLTID VÆRT NOE AV DET HYGGELIGSTE JEG VET Å VÆRE MED PÅ

Det kan være det samme om det er feiring av meg selv eller noen andre. Jeg trives godt i selskap, og denne gangen var det et strålende selskap. En venninne som fylte rundt år og som hadde fått i presang av sine barn et selskap. Det kunne ikke vært bedre.
25 godt voksne, flotte damer herfra og derfra. Mange kjente ikke hverandre fra før, denne lille småbyen er visst stor nok allikevel.
Du kan vel tenke for et lydnivå, og for en trivsel. Voksne barn er godt å ha, de disket opp med dekket bord, velkomstdrink, Tapas og et flott kaffebord til slutt.
Det manglet ingenting, selv utsikten var formidabel.
Det bugnet
Det var så mye mat og damer at jeg måtte begrense fotograferingen og ikke gå i veien.
Egg med remulade

Det ble da til noen bilder allikevel.



Spanske kjøttboller


Det som er synd, er at man klarer ikke å smake på alt. Det er så alt for mye. Og alt smakte nydelig.

Store flotte reker, eller scampi? 
Dessverre fikk jeg ikke tatt bilde av de flotte bollene med  tilslørte bondepiker eller bløtkaka.
Det er jo slik det er i selskapslivet som i livet ellers, man får ikke med seg alt, man skal være fornøyd med det man ennå får være med i selskapslivet og i livet  ellers.
Klikk her for mer.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

ANDELÅR SOM ER CONFITERTE, NOE AV DET BESTE JEG VET

KLIPPFISK ELLER TØRRFISK, VET DU EGENTLIG FORSKJELLEN?

MØRLEFSE MÅ MED, VI ER VEL I LEFSENES HJEMLAND?